niedziela, 12 kwietnia 2015

NDW- duże cięcie, duże nawilżanie

Witajcie :)
Jak wiele z Was już wie w święta podcięłam włosy o prawie 30 cm(granice 28).Oprócz walki o odzyskanie długości w wersji mniej rzadkiej skupiam się na porządnym nawilżeniu w celu zapobiegniecia utraty dodatkowych centymetrów na rozdwojeniach.

W ostatnim czasie denkuję maski planeta organica z serii afrykańskiej- dzisiejszym bohaterem będzie maska z zawartością 15% masła shea.Jak zobaczycie niżej nie jest to mój ulubieniec, włosy są zbyt lekkie,górna warstwa lekko spuszona dół postrączkowany ale w dotyku są idealnie nawilżone.Ze względu na efekt wizualny zdecydowanie do niej nie wrócę, jej siostra z masłem mango jest dużo lepsza i bardzo mocno wzmacnia skręt na czym mi zależy.

Po cięciu włosy niestety nie chcą kręcić się tak bardzo jak wcześniej.Żeby nie kończyć tak negatywnie wymienię jeden plus maski shea- warkocz wygląda po niej całkiem ładnie, jest mięsisty.


Warkocze z wcześniejszych dni po użyciu maski PO, drugie djęcie pod światło, żeby pokazać brak przerw łatwo widocznych pod światło przy rozciąganych warkoczach ;)

10 komentarzy:

  1. Dlaczego zdecydowalas sie na az tak duze ciecie :)? Wlosy wygladaja pieknie, ale ten warkocz wymiata - zazdroszcze objetosci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Końce były już dosyć rzadkie i plączące, wciąż zostało około 20cm tej rzadszej warstwy sprzed zagęszczenia ale trochę się z nimi pomęczę :) dziękuję kochana ale akurat ty ze swoją piękna grzywa jesteś ostatnia osoba która powinna zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy kurczęęę !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku probuje je sobie wyobrazic jeszcze dluzsze, sa przepiekne:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włosy ;) fajnie że tu wpadłam, sama zastanawiam się czym wzmocnić a przynajmniej wydobyć skręt ;) dzięki za pomysł, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy piekne jak z fimu :) Ale warkocz obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uważam, że to cięcie było bardzo dobrym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A wedlug mnie dobry pomysl z tym cieciem!:) im gestrze i jednotaflowe konce tym lepiej:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Za chwile będziesz miała z powrotem swoją długość, a co włosy zyskały na zdrowiu to zyskały :)

    OdpowiedzUsuń