poniedziałek, 24 listopada 2014

Wielki Koreański haul urodzinowy

Witajcie,dzisiaj szybki przegląd zakupów urodzinowych, a przynajmniej ich pierwsza część :) twarzowe cudeńka przybyły z Korei zainteresowana recenzjami na zagranicznych blogach rozpoczęłam poszukiwania luksusowych próbek z zaufanych źródeł. Na ebayu niestety często można dostac ich podróbki, więc skłoniłam się w stronę testerkorea.com po raz kolejny.

Nie przedłużając szybka zdjęciowa relacja:


Zaczynając od najładniejszych miniaturek:

1.Sooryehan soo cheonsam san whang essence 10ml
2.The history of whoo bichup soon whan essence 15ml
3. Sulwhasoo goa krem i ampułka
4. Sulwhasoo first care activating serum 5x
5.Sulwhasoo firming cream
6.Sulwhasoo miniaturka herbal soap

i saszetki:
7.The history of whoo whitening cream 20x
8.The history of whoo brightening gel (peeling) 10x
9.The history of whoo hwa hyun eye cream 10x
10.su:m37 flawless eye cream 10x
11.Sulwhasoo herblinic 10x
12.sum:37 bubble-de mask 10x
13.Benton snail bee high content mask pack x6
14.The history of whoo seol whitening essence (nie załapało się do zdjęć) x20
15.Cały śmietnik na górze drugiego zdjęcia był gratisem

Kazda z saszetek 1ml powinna wystarczyc na 4-5 uzyc.Dokładne recenzje sukcesywnie zamieszczę w najblizszych miesiącach zalezy mi na wyrownaniu kolorytu i walce z drobnymi zmarszczkami (lub przynajmniej zapobieganiu kolejnym- tak to wszystko w wieku 18lat!).Nie robię sobie wielkich nadziei niestety to co sprawdza się u wszystkich u mnie nie daje żadnych efektòw.

Na początek mogę tylko powiedzieć, że zapach tego mydła jest straszny- bardzo mocno ziołowy co zwykle mi nie przeszkadza jednak tym razem byl tak mocny, że przeszła nim cała paczka.

Czy ktorys produkt was zainteresowal? O ktoryms slyszalyscie?

2 komentarze:

  1. Az mi sie oczka zaswiecily Kochana, jak zobaczylam tyle wspanialosci :)! Zycze Ci udanej walki i zdecydowanie czekam na kolejne recenzje owych produktow :) Sama mam chec pozamawiac probki od noch, te ktore dostalam gratis do zamowienia fajnie sie sprawdzily ;)

    Spoznione wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a mogę wiedzieć jakie dostałaś? Pamiętam, że mi z pierwszym zamówieniem dorzucili jakiś krem ze skinfood był całkiem fajny jako nawilżacz, ale zależy mi na prewencji starzeniowej i walce z plamami boję się jednak, że te typowo przeciwstarzeniowe jako dosyć treściwe mnie zapchaja...zobaczymy gorzej nie będzie niż jest bo juz nie ma mnie gdzie zapchac i tak mam grude na grudzie...

      Usuń